Gå til hovedindhold

Hovedmenu

  • Velkommen
  • Vores rejser
  • Hvorfor Groossartig?
  • Praktisk
  • Kontakt

Privatlivspolitik

  • Intro
  • Netværk- og Studierejse
  • Ungdomsuddannelse
  • Virksomheder
Hvorfor vælge os?

Vi har i Groossartig tilsammen over 100 års erfaring med rejser, og vi har været over det meste verden.Vi har arrangeret alt fra små eksklusive ekspeditioner til konferencer med 250+ deltagere, og vi har gennem årene oparbejdet et stærkt netværk både i Danmark og ude i den store verden, som altid

Vi har i Groossartig tilsammen over 100 års erfaring med rejser, og vi har været over det meste verden.Vi har arrangeret alt fra små eksklusive ekspeditioner til konferencer med 250+ deltagere, og vi har gennem årene oparbejdet et stærkt netværk både i Danmark og ude i den store verden, som altid kan hjælpe os med at gøre det umulige muligt. Hvis du har tid, fortæller vi gerne om den gang, vi lejede Ellis Island til en gruppe, fik adgang til Samba-dronen under karnevallet i Rio eller fik bygget en mindre landsby i Sydfrankrig. Vi samarbejder ofte med Udenrigsministeriet om de faglige besøg, og har kontakter indenfor næsten alle brancher.

Vi er ambitiøse på både vores egne og vores kunders vegne, og derfor prioriterer vi også vores egen faglige viden højt. Hvis ikke vi altid er opdateret på de nyeste venues, de bedste restauranter eller de gode hoteller, kan vi ikke tilbyde vores kunder det bedste. Det er meget ananas i egen juise, så vi synes, at du i stedet skal læse her, hvad nogle af vores kunder siger.

Groosartig
Henriette Larsen, Direktør hos Byens Netværk:

”Da jeg første gang talte med Peter, var det første, han sagde til mig: Skal vi ikke drikke en kop kaffe sammen. Det var der aldrig noget andet rejsebureau, der havde foreslået. Det syntes jeg jo var rigtig rart – at det var et menneske, man sad og aftalte noget med.” 

”Da jeg første gang talte med Peter, var det første, han sagde til mig: Skal vi ikke drikke en kop kaffe sammen. Det var der aldrig noget andet rejsebureau, der havde foreslået. Det syntes jeg jo var rigtig rart – at det var et menneske, man sad og aftalte noget med.” 

”Hos andre rejsebureauer har jeg fået præcis det, jeg regnede med. Med Peter Grooss får man lige det ekstra.”

”Det helt særlige ved Peter er, at han gør en enorm indsats udover det normale. Han hjælper meget mere, end man kan forvente.”

”Han helmer ikke, før alle detaljer er i orden.”

”Man kan regne med ham og stole på ham. Så med Peter ved sin side er man er meget tryg som kunde.”

”Jeg laver rejser med Peter, for jeg kan ikke forestille mig nogen grund til ikke at gøre det.”

Henriette Larsen
Direktør hos Byens Netværk

Byens Netværk er en tværfaglig forening for virksomheder med tilknytning til byggebranchen.
Peter Grooss har været med til at arrangere årlige studierejser for foreningen siden 2012
til bl.a. Marrakesh, Cape Town, Helsinki, Tokyo, Istanbul, New Orleans, Lyon og Vancouver.

Han gør mig tryg som kunde
Anders Schultz, Uddannelseschef for Global Citizen programmet, Rysensteen Gymnasium

”Peter Groos har været vores agent, der har skullet skaffe de billigste og bedste flyrejser for vores elever til 13 destinationer. Og det kan vi kun sige godt om.”
 

”Peter Groos har været vores agent, der har skullet skaffe de billigste og bedste flyrejser for vores elever til 13 destinationer. Og det kan vi kun sige godt om.”
 

”Han har udvist stor effektivitet og fleksibilitet, når vi nogle gange kommer tilbage og ønsker ændringer – der kan jo være mange interesser i spil, når man skal rejse med en hel gymnasieklasse, og rejsen skal passe med modtagerklassens ønsker i den anden ende.”

”Han har vist rigtig god forståelse for de behov vi har – en rimelig stram prisramme og ønsker om, hvornår vi drager af sted og hvornår man lander.”

”Peter Grooss er meget venlig, udadvendt og professionel - og han er altid villig til at sætte sig ind i de behov, vi har.”

Anders Schultz
Uddannelseschef for Global Citizen programmet
Rysensteen Gymnasium

Rysensteen Gymnasiums Global Citizenship program arrangerer udvekslingsture med homestay til gymnasiets partnerskoler. I den forbindelse har Peter Grooss siden 2016 administreret flyrejser til Argentina, USA, Canada, Egypten, Tyrkiet, Madrid, Island, Rusland, Indien, Singapore, Kina og Sydkorea.

 

Han har vist stor forståelse
Balder Johansen, Daglig leder, Logik & Co

”Han skaffer billetter, så vi bliver fri for at gå på nettet og ”snakke” med en eller anden netside. Der er et menneske i den anden ende.” Jeg har altid haft det sådan, at det er sindssygt svært at købe de her flybilletter, når jeg ikke vidste, hvem det var, jeg snakkede med.

”Han skaffer billetter, så vi bliver fri for at gå på nettet og ”snakke” med en eller anden netside. Der er et menneske i den anden ende.” Jeg har altid haft det sådan, at det er sindssygt svært at købe de her flybilletter, når jeg ikke vidste, hvem det var, jeg snakkede med.

”Når man står et eller andet sted og er fucked up, så ringer han og ordner tingene.”

”Det starter altid med, at vi køber 90, 50, 40 eller 20 billetter. Og så jo tættere vi kommer på datoen, så er der altid lige nogen, der skal ændret et eller andet. Og så er man ligesom glad for, at man ikke har købt på nettet.”

”Peter er altid glad. Han har en kæmpe viden om de destinationer, vi rejser til. Og så er han meget nærværende og detaljeorienteret.”

”Jeg vil meget gerne bruge ham igen. Bare ikke lige i øjeblikket – men den her vaccine er vel snart på banen.”

Balder Johansen
Daglig leder
Logik & Co

Logik & Co er et cooperativt byggefirma, der laver alt fra ophængning af hylder til totalrenoveringer. Peter Grooss har arrangeret flyrejser i forbindelse med firmaets medarbejderrejser til Bilbao siden 2015.

Han er altid glad
Henrik Juul, Wibroe, Duckert & Partners:

”Peter Grooss er en mand, der går meget mere op i, hvad vi har lyst til at købe, end hvad han har lyst til at sælge.”

”Han er virkelig god til at sætte sig ind i vores behov. Han tænker ikke i udbuddet, han tænker i efterspørgslen, og det synes jeg er rigtig interessant.”

”Peter Grooss er en mand, der går meget mere op i, hvad vi har lyst til at købe, end hvad han har lyst til at sælge.”

”Han er virkelig god til at sætte sig ind i vores behov. Han tænker ikke i udbuddet, han tænker i efterspørgslen, og det synes jeg er rigtig interessant.”

”Peter Grooss piver ikke, når man forlanger mærkelige ting, som vælter hans egen plan. Det er i virkeligheden den største ros, han skal have. Han går langt for kunden, synes jeg.”

”På en tur til Lissabon indlagde han en strandtur, som var mere end ualmindelig vellykket. Vi havde stranden for os selv og en strandbar for os selv. Det var, så simpelt som det end kan lyde, ret genialt.”

”Selv om vi kun er cirka 25 på en tur, er vi ikke en homogen flok. Folk har jo interesser i alle mulige retninger. Peter Grooss’ ide med at dele folk op i frivillige hold, som så simultant kan opleve enten højkultur eller lavkultur eller for den sags skyld bare sove længe, det synes jeg ikke, at man oplever ret mange andre steder. Eller nogen steder overhovedet.”

”Det gør ikke noget, at vi bliver opsplittet i seks grupper i løbet af dagen. Folk skal nok fortælle hinanden om, hvad de havde oplevet.”

Henrik Juul
Kreativ direktør, WDP

Peter Grooss har arrangeret incentive rejser for
reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners siden 1994.

Han er virkelig god til at sætte sig ind i vores behov
Jesper Wegener, H+ARKITEKTER:

”Peter Grooss er super engageret. Og han er god til at finde nye vinkler på det, vi har brug for i forbindelse med en studietur.”

”Peter Grooss er super engageret. Og han er god til at finde nye vinkler på det, vi har brug for i forbindelse med en studietur.”

”Han er god til at finde bagom tingene, synes jeg. Ét er, at han er en hyggelig fyr, men han er også god til den dér lille ekstra ting, som gør, at alle bare synes, det er super fedt og super interessant. Som for eksempel at finde lige det dér, du ikke vidste, du manglede for at gøre din tur rigtig, rigtig vellykket.”

”På en studietur til Nordspanien lykkedes det ham at få os ind og se en privat villa, som var fuldstændig outstanding. Det var det vildeste, vi nogensinde har set. Vi havde ingen anelse om, at det overhovedet kunne lade sig gøre. Det var noget, han havde fået opsnuset, dyrket og taget kontakt til.”

Jesper Wegener
H+ARKITEKTER

H+ARKITEKTER tog på studietur til Nordspanien i 2018,
hvor det praktiske, faglige og sociale var arrangeret og tilrettelagt af Peter Grooss.

han er god til nye vinkler
Evy Jørgensen, Økonomisekretær, Nørre Gynasium

”Peter Grooss yder altid en god service og er meget vidende om destinationer og rejsemuligheder. Han kommer altid med nogle gode og konstruktive forslag til, hvad man kan gøre.”

”Det betyder rigtig meget, at han har ekspertise, viden og kontaktflade med mange mennesker.”

”Peter Grooss yder altid en god service og er meget vidende om destinationer og rejsemuligheder. Han kommer altid med nogle gode og konstruktive forslag til, hvad man kan gøre.”

”Det betyder rigtig meget, at han har ekspertise, viden og kontaktflade med mange mennesker.”

”En elev kom ikke med flyveren sammen med sin klasse fra Istanbul lufthavn. Så trak Peter Grooss i alle snore og tråde og forbindelser – og vips, så stod der simpelthen en lufthavnschef foran vores elev og sørgede for, at hun blev guidet hen til den rigtige gate. Peter sørgede for, at hun kom godt og trygt af sted.”

”Lærerne er jo ikke dårlige til selv at arrangere rejser, men sommetider går der noget galt. Der bliver bestilt billet til en forkert afgang, eller man får ikke pengene retur. Vi vil hellere end gerne have, at Peter står for det, fordi så har vi alle garantierne.”

 

Evy Jørgensen
Økonomisekretær
Nørre Gymnasium

Nørre Gymnasium har godt 1.100 elever fordelt på 40 klasser. Peter Grooss har arrangeret flyrejser i forbindelse med årlige studieture siden 2015.

Han har viden
Niels Martin Viuff, Bestyrelsesformand for bygningsentreprenørsektionen i Dansk Byggeri:

”Peter Grooss er kreativ og er god til at forstå vores ønsker. Han kommer med nogle forslag til tiden – og er samtidig lydhør over for ønsker om ændringer. Derfor vil jeg sige, at vores samarbejde med ham har været helt perfekt.”

”Peter Grooss er kreativ og er god til at forstå vores ønsker. Han kommer med nogle forslag til tiden – og er samtidig lydhør over for ønsker om ændringer. Derfor vil jeg sige, at vores samarbejde med ham har været helt perfekt.”

”Peter Grooss har arrangeret talrige ture for os, som har omfattet besøg hos myndigheder, arkitekter, entreprenører og ambassader. Alt klapper. Han laver en tidsplan, som holder. Hver gang.”

”Vores tur til Jerusalem gjorde et specielt indtryk på mig. Vi havde bedt om at få noget at vide om den sociale konflikt, som er i området, og om, hvordan man tilpasser det bygningsmæssige i den forbindelse. Peter sørgede for, at det skete, så vi fik indsigt i de forskellige sociale og politiske problemer med at oprette en helt ny stat i et område. Samtidig fik vi belyst problemerne mellem jøderne indbyrdes, men også relationen til Palestina. Det synes jeg var meget, meget spændende.”

”Da vi skulle til Vancouver, sagde vi til Peter, at vi gerne ville have fokus på træbyggeri, fordi vi vidste, at Canada var langt fremme med etagebyggeri i træ. Så arbejdede Peter videre med det og fandt ud af, hvad der var af muligheder for, at vi kunne se træbyggeri og møde nogle arkitekttegnestuer, som beskæftiger sig med træbyggeri, og få noget at vide om regler og myndighedskrav i den forbindelse. Hver gang kommer han med en række gode forslag, som vi så kan tage stilling til i vores bestyrelse.”

”Vi giver ham nogle få stikord. Han griber bolden og arbejder videre på dem. Og det synes vi, han gør rigtig godt. Derfor har vi også brugt ham mange gange.”

 

Niels Martin Viuff
Bestyrelsesformand for bygningsentreprenørsektionen i Dansk Byggeri

Organisationen Dansk Byggeri har i samarbejde med Peter Grooss gennemført
studieture til Vancouver, Israel, Tokyo, Rio de Janeiro, Helsinki, Cape Town og Budapest.

 

Han er kreativ og lydhør
Kim Møller, Koncernchef, Oxford Group

”Peter gjorde det fint. Hoteller, konferencer og sociale arrangementer. Alt levede op til standard. Men derudover har han hver gang gjort noget ekstra.”

”Peter gjorde det fint. Hoteller, konferencer og sociale arrangementer. Alt levede op til standard. Men derudover har han hver gang gjort noget ekstra.”

”Han arrangerede en flashmob i Gdansk. Det lykkedes ham at få de nødvendige tilladelser, og aftale alting med restauranten, så alt klappede. Det er ikke nødvendigvis noget, man ville forvente af ham.”

”På vores tur til Malaga skal han have ros for at finde frem til en usædvanlig god beach club, hvor vi holdt vores store fest.”

”Han kan det dér ekstra, som man ikke nødvendigvis forventer.”

Kim Møller
Koncernchef
Oxford Group

To af virksomhedens årlige konferencer er afholdt i Gdansk og på Malaga med 75 deltagere fra Danmark, Norge og Sverige. Begge ture blev arrangeret i samarbejde med Peter Grooss, der stod for bl.a. fly, hotel, mødelokaler og events.

Flaskmob i Gdansk
Ole Thomsen, OL-Gulve:

”Peter Grooss er god til at finde ud af, hvad man har behov og brug for – og så arrangere det. Det er det, der gør ham god. Det er grunden til, at jeg vender tilbage til ham.”

”Peter Grooss er god til at finde ud af, hvad man har behov og brug for – og så arrangere det. Det er det, der gør ham god. Det er grunden til, at jeg vender tilbage til ham.”

”Helt konkret, så er han god til at finde de rigtige folk og de rigtige steder, som vi synes er sjove, og som giver mening, når vi kommer ud. Så når han finder en restaurant, så serverer de noget mad, vi godt kan li’ at spise, og når han finder noget kulturelt til os, så er det i øjenhøjde med os.
Det er faktisk et meget godt buzz ord: Han er i øjenhøjde.
Det er derfor, vi vender tilbage til ham.”

”Da vi var i Budapest, fandt han på, at vi skulle køre Trabant Rally. Det ville jeg ikke selv have turdet at arrangere. Han er god til at komme op med nogle forslag, som gør, at man får en anderledes tur – og Trabant Rallyet var faktisk rigtig sjovt.

”Det, der gør ham god, er, at han rammer nogle ting, hvor vi bagefter siger: Det var godt ramt!”!

Ole Thomsen,
Salgschef og medejer af OL GULVE

OL GULVE fremstiller under-, design- og kunststofgulve samt lyd- og varmegulve til virksomheder og organisationer. Peter Grooss har arrangeret og tilrettelagt medarbejderrejser for virksomheden til Sydspanien og Budapest.

Han er i øjenhøjde
Jan Bruus Sørensen, AI A/S:

”Det arbejde, Peter Groos har gjort for os, har helt grundlæggende været professionelt, til tiden og har opfyldt de ønsker og krav, som vi har haft til de enkelte rejsemål.”

”Han er vældig service minded og har været hurtig til at servicere os, når der har været ændringer.”

”Det arbejde, Peter Groos har gjort for os, har helt grundlæggende været professionelt, til tiden og har opfyldt de ønsker og krav, som vi har haft til de enkelte rejsemål.”

”Han er vældig service minded og har været hurtig til at servicere os, når der har været ændringer.”

”Det, der betyder noget for mig, som er den, der skal betale – det er, at de priser, vi bliver præsenteret for, er vederhæftige. At markedet er undersøgt og gennemanalyseret – og så man ikke bare har taget transportprisen for et land og sagt, at sådan er det bare.”

”Det er jo forholdsvis dyrt, når 100 mennesker skal ud at rejse, så der løber hurtigt en million på, når det ikke går den rigtige vej. Så det er vigtigt for os, at vi kan stole på forudsætningerne for, at priserne er rigtige. Og det synes jeg, at Peter Grooss lever op til.”

Jan Bruus Sørensen
CEO, AI A/S

AI A/S er et arkitekt- og ingeniørfirma, der fokuserer på at forene arkitekters ideer med ingeniørers viden for at skabe intelligente løsninger. Peter Groos har stået for de tekniske detaljer (bl.a. fly, hotel, restauranter) ved rejser til Norditalien og Schweiz.

Vi skal kunne stole på

Trekronergade 100, DK-2500 Valby – +45 8888 6878 – Rejsegarantifonden #3290