Henrik Juul, Wibroe, Duckert & Partners:

”Peter Grooss er en mand, der går meget mere op i, hvad vi har lyst til at købe, end hvad han har lyst til at sælge.”
”Han er virkelig god til at sætte sig ind i vores behov. Han tænker ikke i udbuddet, han tænker i efterspørgslen, og det synes jeg er rigtig interessant.”
”Peter Grooss piver ikke, når man forlanger mærkelige ting, som vælter hans egen plan. Det er i virkeligheden den største ros, han skal have. Han går langt for kunden, synes jeg.”
”På en tur til Lissabon indlagde han en strandtur, som var mere end ualmindelig vellykket. Vi havde stranden for os selv og en strandbar for os selv. Det var, så simpelt som det end kan lyde, ret genialt.”
”Selv om vi kun er cirka 25 på en tur, er vi ikke en homogen flok. Folk har jo interesser i alle mulige retninger. Peter Grooss’ ide med at dele folk op i frivillige hold, som så simultant kan opleve enten højkultur eller lavkultur eller for den sags skyld bare sove længe, det synes jeg ikke, at man oplever ret mange andre steder. Eller nogen steder overhovedet.”
”Det gør ikke noget, at vi bliver opsplittet i seks grupper i løbet af dagen. Folk skal nok fortælle hinanden om, hvad de havde oplevet.”
Henrik Juul
Kreativ direktør, WDP
Peter Grooss har arrangeret incentive rejser for
reklamebureauet Wibroe, Duckert & Partners siden 1994.